مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 فروردین 1399 ساعت 10:452020-03-27پزشكي

نقاهتگاه یاوران مهدی(عج) قم آماده پذیرش موارد مشکوک به کرونا است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز جمعه روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست در بازدید از محل نقاهتگاه بیماران ترخیصی از بیمارستان ها در مجتمع یاوران مهدی (عج) اظهار کرد: فعالیت جهادی این نقاهتگاه نقش زیادی در تکمیل فرآیند بهبود بیماران پس از ترخیص از بیمارستان دارد.

استاندار قم به حضور کادر درمانی مجرب از دانشگاه علوم پزشکی و نیروهای داوطلب در این نقاهتگاه اشاره و اضافه کرد: همکاری نیروهای دانشگاه علوم پزشکی و سپاه در این مسیر نقشی بسزا داشته است و مجموعه فعلی آمادگی لازم برای ارائه خدمات درمانی و نگهداری بیماران را دارد و امیدواریم طی روزهای آینده نیز شرایط کنترل شیوع بیماری کرونا در قم حفظ شود.

سرمست سطح مناسب ارائه خدمات و تجهیزات موجود در این نقاهتگاه را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: تمهیدات اندیشیده شده برای پذیرش بیماران مددجوی بهزیستی در این محل قابل تقدیر است و باید از ظرفیت ایجادشده به نحو احسن استفاده شود.

وی با تاکید بر اهمیت اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا و طرح فاصله گذاری اجتماعی، ادامه داد: این طرح ها که مصوب ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا است با کنترل ورودی ها و خروجی های استان و ارجاع موارد مشکوک به مراکز قرنطینه اجرا خواهد شد و مراکزی چون نقاهتگاه مجتمع یاوران مهدی (ع) می تواند نقش بسزایی در اجرایی این طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاهتگاه یاوران مهدی(عج) قم آماده پذیرش موارد مشکوک به کرونا است

نقاهتگاه یاوران مهدی(عج) قم آماده پذیرش موارد مشکوک به کرونا است